🇮🇷 سال مهار تورم و رشد تولید

شهرداری طبس

.

تجهیز طبس به ون شهری

توجه به حمل‌ و نقل

? جذب بیش از ۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای شهرداری طبس/ ۱۰ دستگاه مینی‌بوس ون شهری به طبس اختصاص یافت

✍️ به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری طبس؛ آقای رسول عراقی رئیس شورای اسلامی شهر و مهندس #محمد_نصیری شهردار طبس؛ امروز شنبه ۲۶ آذرماه ۱۴۰۱ همزمان با روز ملی حمل‌ونقل در نخستین سمینار هم‌اندیشی حمل و نقل کشور که به میزبانی شهرداری طرقبه برگزار شده است؛ موفق به دریافت حواله ۱۰ دستگاه ون مسافری شدند.

? آقای رسول عراقی رئیس شورای اسلامی شهر طبس در حاشیه این سمینار ضمن گفتگو با مهندس «مهدی سلیمی» رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور از نیازهای حوزه شهری دفاع کرد و خواستار تخصیص اعتبار و ماشین‌آلات و قیر به طبس شد.

? رئیس شورای اسلامی شهر طبس به دغدغه پارلمان شهری برای تامین رفاه عمومی و کاهش ترددهای داخلی اشاره کرد و گفت: پس از رایزنی‌های متعدد هیئت رئیسه در تهران و پیگیری مجدانه موفق به اخذ دستور اختصاص ۱۰ دستگاه مینی‌بوس ون شهری برای حوزه حمل و نقل طبس شدیم که هرکدام نزدیک به ۱/۵ میلیارد تومان ارزش دارد و ۳۰ درصد مبلغ هر دستگاه را شهرداری و ۷۰ درصد را سازمان شهرداریهای وزارت کشور پرداخت می‌کند.

? مهندس نصیری شهردار طبس در ردیف ۱۰ شهردار کلانشهر کشور از جمله کرج و اهواز و اصفهان…. روی سکو رفت تا نتیجه پیگیری‌های مجدانه شورای اسلامی شهر و شهردار و مجموعه مدیریت شهری طبس به ثمر نشیند و حواله ۱۰ دستگاه مینی‌بوس ون را دریافت نماید.