🇮🇷 سال مهار تورم و رشد تولید

شهرداری طبس

.

به گزارش روابط عمومی شهرداری طبس، در واکنش به رهاسازی گل و لای در معابر شهر اطلاعیه ای به شرح ذیل در شبکه های مجازی منتشر شد. متن این اطلاعیه به شرح ذیل است:

به نام خدا

متاسفانه همانطورکه شهروندان بزرگوار طبس مشاهده کردند، عصر امروز در اقدامی ناشایست از سوی متولیان آب نهر طبس موجب خلق چهره‌ای زننده از معابر شهری شد.

این اقدام که برای تخلیه گل و لای  موجود در سد نهرین صورت گرفت، باعث شد خدمات فرزندان شما در حوزه مدیریت شهری به هدر رود و معابری که کارگران خدوم و بی ادعا نزدیک به دو ماه است ، برای نوروز نظافت و آماده‌سازی می کنند، به آلودگی کشیده شود و نمایی کریه و البته حادثه آفرین ایجاد نماید.

لذا ضمن گلایه از متولیان این اقدام بسیار زشت، بعرض می‌رساند، گل و لای رها شده در معابر به دلیل حجم و چسبندگی، قابل پاکسازی در فرصت کوتاه نیست و در صورت بروز هرگونه حادثه‌ای از جمله واژگونی خودرو یا موتورسیکلت و صدمه به همشهریان محترم، آفرینندگان این صحنه باید پاسخگو باشند و شهرداری هیچگونه مسئولیتی در این مساله پذیرا نخواهد بود.

در پایان ضمن درخواست_رسیدگی مقامات عالی شهرستان به این قصور و بی توجهی، تلاش خود را برای نظافت معابر با تمام امکانات بکار گرفته ایم اما این اقدام مستلزم زمان است و امیدواریم برای همشهریان موجب حادثه یا واقعه ای تلخ نگردد.

 شهرداری طبس