🇮🇷 سال مهار تورم و رشد تولید

شهرداری طبس

.

📸مراسم استقبال و تشییع پیکر پاک و مطهردو شهید گمنام، خوشنام و گلگون کفن ۸ سال دفاع مقدس در شهر طبس عصر یکشنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۲ از میدان امام خمینی تا آستان مبارک حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) با حضور گسترده مردم شهید پرور و انقلابی، باشکوه و عظمت وصف نشدنی برگزار شد.

🔷 مسئولین واحدها و کارکنان پرتلاش حوزه مدیریت شهری با حضور پرشور خود ضمن قرائت فاتحه و گلباران پیکر پاک این شهدای گمنام با آرمان‌های امام راحل و شهدای عظیم الشأن انقلاب اسلامی تجدید بیعت دوباره کردند.

🔶بنا به تاکید ویژه و حمایت همه جانبه اعضای شورای اسلامی شهر طبس مبنی بر برگزاری باشکوه و پرشور مراسم استقبال و آماده سازی مقدمات تمام ظرفیت شهرداری طبس و همچنین جهت همکاری‌ کامل با سایر ارگان ها در این مسیر پر خیر و برکت در دستور کار حوزه مدیریت شهری قرار گرفت.

🔷 اجرای مراسم مذکور توسط آقای سید ابوالفضل حقانی مدیر روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری طبس انجام و کارکنان ولایی شهرداری در واحد موتوری انتقال شرکت کنندگان در مراسم را به میدان امام و آستان مبارک را عهده دار شدند و مجموعه واحد های روابط عمومی، خدمات شهری، فضای سبز، بازرسی و تاسیسات نیز از روز ها قبل مقدمات میزبانی شایسته از شرکت کنندگان در طریق الشهدا را با همت و تلاش خود به ثمر رساندند.

✍️ روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری طبس