🇮🇷 سال مهار تورم و رشد تولید

شهرداری طبس

.

📸مراسم بدرقه شرکت کنندگان اردوی زیارتی_تشویقی محفل قرآنی مشکات هدایت هیئت ابوالفضلی طبس، با حضور آقای سید مجتبی حقانی رئیس شورای اسلامی شهر و مهندس مجتبی معمارزاده سرپرست شهرداری طبس و جمعی از مسئولین مرتبط ظهر چهارشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ برگزار شد.

🔷در این اردوی ۳ روزه که در راستای ترویج هرچه بیشتر فرهنگ قرآن آموزی و انس با قرآن کریم و همچنین به منظور ارتقای شور و نشاط و تجلیل از نوجوانان و فعالین پرتلاش قرآنی به میزبانی موسسه هیئت ابوالفضلی در مشهد مقدس برگزار می شود؛ زیارت حرم مطهر رضوی، شرکت در دعای کمیل و دعای ندبه حرم مطهر، بازدید از موزه‌ی قرآن آستان قدس رضوی، آرامگاه حکیم فردوسی و پارک ملت از جمله برنامه‌های این اردوی زیارتی تشویقی است.

🔶لازم به ذکر است؛ در دو مرحله اجرا شده اردوی زیارتی تشویقی مشکات هدایت تعداد ۴۸ نوجوان دختر و پسر به همت موسسه هیئت ابوالفضلی طبس با تامین اسکان و پذیرایی و همچنین شورای اسلامی شهر و شهرداری طبس با تامین وسیله ایاب و ذهاب با دو دستگاه ون، به مشهد الرضا (ع) اعزام شدند.

🔷لازم به توضیح است طرح بزرگ قرآنی مشکات هدایت هر هفته یکشنبه شب ها با حضور اساتید قرآنی شهرستان به ریاست استاد قرانی آقای علی کدخدایی با حضور نوجوانان و خانواده های قرآنی برگزار می شود که از عموم همشهریان علاقه مند دعوت می شود در این برنامه معنوی حضور بهم رسانند.

✍️روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری طبس