🇮🇷 سال مهار تورم و رشد تولید

شهرداری طبس

.

?همزمان با فرارسیدن هفته شوراها؛ آقایان رسول عراقی، محمدجواد راستینه و سید مجتبی حقانی هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر و مهندس #محمد_نصیری شهردار طبس شامگاه یکشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ با جمعی از معتمدین، بزرگان، و نماینده برخی از صنوف کاری دیدار و گفت و گو کردند.

?رئیس شورای اسلامی شهر طبس در این جلسه ضمن ارائه گزارش عملکرد ۲۰ ماهه شورای اسلامی شهر و مجموعه مدیریت شهری گفت:خرد جمعی و بهره گیری از ظرفیت نخبگان بزرگان و معتمدین شهر یکی از راهکارهای اصلی پیگیری مسائل و مطالبات مردمی است.

?آقای رسول عراقی افزود: اتحاد و همدلی همراه با اجماع نظریات کارشناسی نخبگان در هر عرصه زمینه ساز قدرت بیشتر و راهگشاس بسیاری از مسائل کلان شهری و شهرستانی لست و در همین راستا برای احقاق مطالبه مردم در هرسئله با‌ معتمدین و بزرگان و اقشار مختلف مردم به صورت مستمر جلسات مدونی برنامه ریزی خواهد شد تا بصورت تخصصی با همراهی همه اقشار مردم با هر دیدگاه اجتماعی، سیاسی بتوانیم پیشرفت شهرستان و تحقق خواسته های شهروندی را رقم بزنیم.

?در این جلسه اعضای شورای اسلامی شهر از آغاز عملیات احداث ۱۰ ایستگاه مجهز کارگری معادن با امکانات گرمایشی و سرمایشی باهمکاری شرکت زغالسنگ پروده و همچنین بازگشائی کامل کوچه قمریه تا شهید بهشتی جنوبی را در این هفته دو خبر خوش به شهروندان طبسی خبردادند.

?لازم به ذکر است در این جلسه مقرر شد تا با توجه به اهمیت تحقق سهم ۲ درصد از فروش معادن، با حضور صاحب نظران و نخبگان و بزرگان صنایع و معادن منطقه، کمیسیون تخصصی پیگیری سهم ۲ درصد فروش معادن در شورای اسلامی شهر تشکیل گردد.

?همچین مقرر شد جلسات به صورت دو ماه یک‌ بار. ادامه. پیدا‌ کند.

✍️روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری طبس