🇮🇷 سال مهار تورم و رشد تولید

شهرداری طبس

.

?هسته مرکزی شهر طبس تحت پوشش طرح عظیم پاکسازی شهری پویش شهر پاک

?مراسم آغاز به کار مرحله اول اجرای پویش #شهر_پاک در هسته مرکزی شهر با حضور مهندس #محمد_نصیری شهردار طبس و با همراهی نیروهای اداره خدمات و ایمنی شهری شهرداری با پشتیبانی واحد موتوری مدیریت شهری صبح امروز سه شنبه ۹ آذرماه ۱۴۰۰ آغاز گردید.

?مهندس نصیری: خوشحال و خرسند هستم که در راستای پویش شهر بانک روز کاری خود را در کنار کارکنان پرتلاش اداره خدمات و ایمنی آغاز می کنم.

?مدیر عالی حوزه شهری طبس گفت: پاکیزگی و نظافت شهری به خصوص هسته مرکزی و قلب تپنده اقتصادی شهر برای ایجاد محیطی پاک برای شهروندان در این مرحله از پویش در دستور کار است. و از میدان امام به سمت خیابان خرمشهر تا میدان پنجم اردیبهشت و کوچه های فرعی آن از نخاله زباله و نظافت شهری انجام می‌شود.

?شهردار طبس در پایان از همراهی و صبوری شهروندان در زمان اجرای پویش در نقاط مختلف شهر قدردانی کرد و گفت به زودی شاهد اتمام پویش در سطح شهر باشیم و از مردم خواست از طریق سامانه ارتباط مردمی شهرداری (137) بر عملکرد مدیریت شهری نظارت نمایند.

?وی خاطر نشان کرد زحمات و تلاش خادمان مردم در شهرداری طبس زمانی به ثمر و هدف خود خواهد رسید که با فرهنگ صحیح در جهت حفظ محیط پیرامونی زیبا و پاکیزه و به دور از نخاله و زباله همشهریان عزیز همکاری خود را با شهرداری در این مسیر سخت و دشوار قوت قلب ما در اجرای سایر برنامه های بزرگ شهری است.
================
☎️سامانه تلفنی
۱۳۷
۰۵۶۳۲۸۳۰۱۳۷
٠۵۶۳۲۸۲۵٠٠٠
سایت شهرداری
tabas.ir
اینستاگرام
http://instagram.com/shahrdari.tabas
تلگرام
@tabasgolshan1310
✍️ روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر طبس

 

https://t.me/tabasgolshan1310/6733