🇮🇷 سال مهار تورم و رشد تولید

شهرداری طبس

.

به گزارش روابط عمومی شهرداری طبس در مراسم تکریم و معارفه شهرداران طبس که روز پنجشنبه در تالار همایش های میقات الرضا برگزار شد، «مجید بهارستانی یزدی» به عنوان شهردار طبس معرفی و از زحمات «پیام بخشی طوسی» شهردار پیشین تجلیل شد.

رییس شورای شهر طبس در جلسه معارفه شهردار طبس گفت: آنچه باعث شد ما این جلسه را با شرکت همه اقشار آغاز کنیم این است که طبس علی‌رغم اینکه جمعیت زیادی ندارد اما نام و مردم بزرگی دارد.

محمود امینی افزود: امیدواریم راه دشوار توسعه را بتوانیم با کمک همه طی کنیم. شورا بار سنگین اداره شهر را بر دوش دارد و سیاست‌گذاری کلان شورا این است که در گام اول شهرداری را از زیر بار مالی آزاد کنیم تا بتوانیم درآمدهای پایدار ایجاد کنیم.

وی با بیان اینکه به یک ساختار انسانی مدون نیاز داریم، خاطرنشان کرد: کاری کنیم مردم شهرداری را از خود بدانند و بدانند پولشان با دقت خرج می‌شود، برنامه های کوتاه مدت میان مدت و بلند مدت با آینده نگری باید طرح شود.

نماینده استان خراسان جنوبی در شورای عالی استان‌های کشور ادامه داد: شهرداری لزوما باید برنامه های بلند مدت داشته باشد و برای داشتن یک شهر اسلامی و اخلاق مداری، تکریم ارباب رجوع باید بر شهرداری حاکم باشد و رفتار مسئولانه در واحد ها و قسمت های مختلف شهرداری نهادینه شود.

وی با تشکر و خداقوت به پیام طوسی شهردار سابق گفت: انتخاب جدید به این معنی نیست که شخص قبلی شایستگی نداشته است.

امینی افزود: با توجه به نیازمندی های شهر این انتخاب انجام شد و یکی از برنامه های ما این است که از توانمندی همه افراد استفاده کنیم و طوسی یک فرد توانمند است و حتما از این توانمندی ها باز هم استفاده خواهد شد.

پیام بخشی طوسی شهردار سابق طبس گفت: از کارکنان و پرسنل سخت کوش و فعال شهرداری و کارگران که موجبات خرسندی مردم شدند تشکر می‌کنم و اگر کارنامه‌ای به مردم ارائه شد تلاش این عزیزان بوده و من تنها یک عضو هماهنگ‌کننده بودم.

وی افزود: تفاوت دوران شهرداری من با دوره‌های قبل این بود که با پشتیبانی فرماندار شهر قول‌هایی را که داده بودیم پیگیری کردیم.

شهردار سابق طبس با اشاره به نوسازی میدان اصلی شهر گفت: در ابتدا جرأت ورود به این پروژه را نداشتیم اما شروع کردیم و این مهمترین پروژه شهر بود که انجام دادیم.

طوسی از پارک بانوان نیز به عنوان یکی از پروژه های مهم شهر نام برد و افزود: در فاز نخست این پروژه نزدیک به دو میلیارد تومان اعتبار در بر داشت و امیدواریم شهردار جدید هم به این پروژه بپردازد.

وی تصریح کرد: طرح جامع طبس که در انتهای سال ۹۴ تایید شد موجب درآمدزایی خوبی برای شهرداری بود و پاساژ طبسیان نیز از دیگر پروژه هایی بود که ۱۱ میلیارد تومان سود خالص خواهد داشت.

طوسی از همه مسئولین خواست تا به شهردار جدید طبس کمک کنند و افزود: موفقیت ایشان موفقیت طبس است و همه باهم باید به ایشان در این راه کمک کنیم.

شهردار جدید طبس در این مراسم گفت جهش های علمی، ایمان و معنویت و پیشرفت اقتصادی همه اینها دست یافتنی است.

وی پیروزی اخیر مقاومت و سرنگونی داعش را تبریک گفت و افزود: این دستاورد بزرگ بسیج برای منطقه بوده است.

مجید بهارستانی یزدی شهردار منتخب طبس از شورای اسلامی دوره چهارم طبس تشکر کرد و افزود: اینجانب ان شاءالله با توکل به خدا و توسل به ائمه اطهار و با توجه به سابقه کاری و باتوجه به همه جوانب شهر و با تلاش همکارانم در شهر به سیرت، صورت، کالبد و هم به روح شهر خواهیم پرداخت.

وی گفت: در شهر طبس مدیریت هم سخت و هم آسان است؛ سختی به خاطر شهرداران فعال سابق و آسانی به خاطر مردم و مسئولین همراه آن است.

شهردار طبس افزود: من دست تمام سرمایه گذاران داخلی و خارجی بومی و غیر بومی را به گرمی می‌فشارم.

وی تاکید کرد: رضایت مردم از خدمات شهرداری و در نظر گرفتن صرفه و صلاح مردم در اولویت ما خواهد بود.