🇮🇷 سال مهار تورم و رشد تولید

شهرداری طبس

.

پیرو انتشار تصویری در فضای مجازی مبنی بر توقف یا کندی فعالیت در سایت 79 هکتاری مسکن ملی طبس؛ جهت تنویر افکار عمومی به عرض همشهریان قدرشناس می رساند:

شهرداری طبس براساس برنامه زمان بندی مورد توافق با اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان جنوبی از 7 آذر 1400 و بلافاصله پس از ابلاغ قرارداد به تجهیز کارگاه اقدام و عملیات اجرایی آماده سازی سایت 79 هکتاری مسکن ملی را آغاز کرد.

امروز ۲۸ دیماه ۱۴۰۰ به لطف الهی و تلاش همکاران خستگی ناپذیر در شهرداری طبس و ناظرین و متخصصان از برنامه زمان بندی پیش تر عمل کرده و هم اکنون نیز به صورت روزانه بیش از 12 دستگاه ماشین آلات راهسازی از قبیل کامیون، لودر، غلطک، گریدر و تانکر آبپاش در آن محوطه مشغول بکار هستند.

طول این مجموعه 2 کیلومتر و عرض آن 500 متر است و ثبت روزانه کارکرد ماشین آلات توسط تیم فنی و نظارت انجام می‌شود که همشهریان می‌توانند اطلاعات دقیق آن را در دفتر کارگاه مستقر در پارکینگ موتوری شهرداری ملاحظه نمایند.

از ابتدای عملیات تاکنون ۸ کیلومتر جدول‌گذاری سابق در مجموعه سایت جمع‌آوری و ۱۵۰ معبر به طور کامل بازگشایی و دسترسی مالکان نیز به سهولت انجام می‌شود و هر روز تمامی ماشین آلات درحال فعالیت می‌باشند و پاسخگویی توسط همکاران ما در محل سایت ۷۹ هکتاری انجام و مشکلات احتمالی قابل انتقال به تیم کارشناسی می باشد.

ضمنا برنامه زمان‌بندی به پیوست ارائه می‌گردد و مفتخر هستیم که از برنامه جلوتر بوده و تلاش می‌کنیم که در حد توان زودتر از 2 سال قرارداد به کار پایان دهیم.

روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر طبس

 

 

 

#زمان‌بندی_آماده‌سازی_مسکن_ملی

برنامه زمان‌بندی ابلاغی از سوی اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان جنوبی برای آماده‌سازی سایت ۷۹ هکتاری مسکن ملی به پیمانکاری شهرداری طبس

شهرداری طبس بعنوان پیمانکار آماده‌سازی سایت ۷۹ هکتاری مسکن ملی با توجه به اهتمام همکاران در شهرداری از برنامه زمان‌یندی جلوتر می‌باشد.

روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر طبس