🇮🇷 سال مهار تورم و رشد تولید

شهرداری طبس

.

photo ۲۰۱۸ ۱۲ ۲۷ ۱۵ ۳۵ ۴۱

photo ۲۰۱۸ ۱۲ ۲۷ ۱۵ ۳۵ ۴۱

به گزارش روابط عمومی شهرداری طبس، جلسه کارگروه زیباسازی نوروزی شامگاه یکشنبه مورخ 97/10/02 با حضور مجید بهارستانی شهردار طبس، زهرا حسین پور عضو شورای اسلامی شهر، معاونین شهردار، مسئول روابط عمومی و جمعی از مهندسین، هنرمندان، سازندگان و استادکاران برگزار شد.

در ابتدای این جلسه تصاویری از المان های نوروزی ساخته شده در سالهای قبل به نمایش درآمد و طرح های ارسال شده به کارگروه، توسط دبیر جلسه معرفی گردید.

مهندس بهارستانی شهردار طبس با تأکید بر استفاده از همه ظرفیت ها و پتانسیل های شهر در ساخت المان های نوروزی خاطرنشان کرد: باید از ظرفیت کارشناسان، مهندسین، طراحان و هنرمندان استفاده شود و در ساخت مبلمان و المان شهری به مواد و مصالحی که در پیرامون ماست و بعضاً دور ریز می شود توجه کنیم.

وی در ادامه ضمن توصیه به تقسیم کار و پرهیز از موازی کاری، خواستار توجه ویژه به ورودی های شهر و همچنین اطلاع رسانی ظرفیت های شهر به مسافرین نوروزی شد.

زهرا حسین پور مسئول کمیسیون فضای سبز شورای شهر، با اشاره به اهمیت زیباسازی در جذب مسافر و گردشگر، خواستار تلاش و پشتکار مضاعف برای میزبانی شایسته از بهار و جایگاهی که طبس شایسته آن است شد.

حسین مرتضوی رئیس اداره عمران و شهرسازی در سخنانی یادآور شد: شهر طبس قبل از زلزله دارای هویت تاریخی و معماری خاص و زیبایی بود اما متأسفانه هنگام بازسازی شهر به هویت تاریخی و معماری اصیل آن توجهی نشد. لذا این وظیفه تک تک ما و شما مهندسین است که هویت تاریخی و معماری اصیل طبس را بازیابی کنیم و شهر را به نحوی بسازیم که آیندگان هم از این هویت و اصالت بهره مند شوند.

مهندس مقدس زاده رئیس اداره خدمات و ایمنی شهری با اشاره به سفر اخیر خود به مشهد گفت: در این سفر با خانم نادرپور مدیر دفتر طراحی سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری مشهد دیدار کردیم و ایشان ضمن در اختیار گذاشتن طرح های زیباسازی و المانهای نوروزی، خواستار ارتباط دو سویه بین هنرمندان و صنعتگران دو شهر بودند.

دبیر جلسه: روح الله امیری