🇮🇷 سال مهار تورم و رشد تولید

شهرداری طبس

.

به گزارش روابط عمومی شهرداری طبس، صبح امروز طی مراسمی با حضور اعضای شورای اسلامی شهر و کارکنان شهرداری، مجید بهارستانی یزدی فعالیت خود در سمت شهردار طبس را آغاز کرد.

محمود امینی در ابتدای این جلسه با ارائه توضیحاتی در خصوص انتخاب شهردار گفت: در انتخاب آقای بهارستانی ملاک های متعددی مدنظر قرار گرفت و انتخاب ایشان به معنی این نیست که سایر گزینه ها توانایی و شرایط لازم را نداشتند.

وی همچنین از تلاش ها و اقدامات مهندس طوسی در دوران تصدی خود تقدیر و تشکر کرد.

پیام بخشی طوسی شهردار سابق طبس طی سخنانی در این جلسه برای شهردار جدید آرزوی موفقیت کرد و افزود: یکی از افتخارات ما خلق نوروز متفاوت در سال 96 و کسب مقام دوم گردشگری در کشور بود و امیدوارم به همت شهردار جدید و تلاش کارکنان شهرداری در نوروز 97 اقدامات بهتری صورت گیرد و شاهد کسب مقام اول در شاخص های گردشگری باشیم.

وی همچنین از همراهی معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس، اعضای شورای اسلامی شهر، کارکنان و کارگران شهرداری و مسئولین ادارات و نهادها تقدیر و تشکر کرد. 

مجید بهارستانی شهردار منتخب با اظهار خوشوقتی از حضور در طبس گفت: از تلاش و کوشش اعضای شورای دوره چهارم و شهردار سابق تقدیر و تشکر می کنم و همچنین از اعتماد شورای اسلامی دوره پنجم نسبت به خود سپاسگزام که توفیق خدمت به مردم طبس را به اینجانب دادند.

وی افزود: ظرف یک ماه آینده نشست های تخصصی با تک تک واحدهای شهرداری برگزار خواهیم کرد و از مسئولین واحدها درخواست می کنم طرح ها، برنامه ها، چالش ها و مشکلات حوزه کاری خود را اعلام کنند تا ان شاءالله بتوانیم اقدامات مفید و سازنده ای را برای شهر طبس به انجام برسانیم.

در پایان جلسه تعدادی از مسئولین واحدهای شهرداری به نمایندگی از سایرین، ضمن تبریک انتخاب شهردار جدید برای همکاری و همراهی با آقای بهارستانی اعلام آمادگی نمودند.