🇮🇷 سال مهار تورم و رشد تولید

شهرداری طبس

.

📸همایش تجلیل از خانواده آتش نشانی شهرداری طبس به منظور تکریم خدمات و اقدامات ارزشمند کارکنان پرتلاش واحد آتش نشانی و ایمنی شهرداری بعد از ظهر پنجشنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۲ با حضور آقای سید مجتبی حقانی رئیس شورای اسلامی شهر طبس برگزار شد.

🔷در این مراسم که آقای علی محمدی رئیس اداره خدمات و ایمنی شهرداری، آقای مرتضی افراسیابی، فرمانده واحد آتش نشانی و آقای سید ابوالفضل حقانی مدیر روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری طبس نیز حضور داشتند؛ اقای حقانی رئیس شورای اسلامی شهر طبس طی سخنانی ضمن اشاره به جایگاه والای ایثار و کمک به انسان‌ها در معارف اسلامی به ویژه در شرایط حساس، بر نقش بی بدیل کارکنان واحد آتش نشانی در حفظ و حراست از آسایش و آرامش شهروندان و پیشگیری و کاهش خسارات حوادث و افزایش آگاهی مردم تاکید نمود.

🔶در این مراسم از سوی اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار طبس از تلاش و همت والای آتش‌نشانان با اهدای لوح تجلیل و قدردانی شد همچنین دو تن از کارکنان این واحد سازمانی که به تازگی به درجه بازنشستگی نائل آمده بودند نیز مورد تکریم قرار گرفتند.

🔷لازم به ذکر است؛آقای عراقی نایب رئیس شورای اسلامی شهر، مهندس راستینه سخنگوی شورا و مهندس سید سعید صادق زاده شهردار طبس به دلیل ماموریت کاری در بیرجند، توفیق حضور در دورهمی صمیمی آتش‌نشانان شهرداری را نداشتند.

✍️روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری طبس