🇮🇷 سال جهش تولید با مشارکت مردم

شهرداری طبس

عضو دبیرخانه شهرهای زیارتی کشور

.

? همزمان با هفته منابع طبیعی و در راستای توسعه فضای سبز شهری طبس، مراسم گرامیداشت روز درختکاری با حضور مهندس رحیمی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان و آقایان عراقی، راستینه، حقانی هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر و مهندس #محمد_نصیری شهردار طبس و سایر مسئولین دستگاه های اجرائی؛ ظهر دوشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ به میزبانی شهرداری و در ادامه تازه تاسیس بلوار مبارزان برگزار شد.

? مسئولان ابتدای این برنامه در بوستان بزرگ شهر حضور یافته و به مقام شامخ شهید والامقام گمنام ادای احترام کردند.

? مهندس رحیمی معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس در این مراسم ضمن تاکید بر کاشت درختان مثمر گفت: تکاپو و حرکت رو به توسعه در حوزه مدیریت شهری روشن است که از زحمات اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار و نیروهای جهادی شهرداری در عرصه های مختلف قدردانی می‌کنم.

? مهندس نصیری شهردار طبس هم در این مراسم به تلاش و تدبیر اعضای شورای اسلامی شهر برای تحقق باغشهر زیبای طبس اشاره کرد و گفت: برای خلق «نوروز امیدآفرین» بیش از ۲ هزار اصله نهال مثمر و حدود ۳۰٠ هزار بوته انواع گل در فضای سبز شهر طبس کاشته می‌شوند که بهار ۱۴٠۲ چهره زیباتر و متفاوت تری از طبس همیشه زیبا به نمایش گذاشته شود.

? مهندس نصیری از عرضه نهال‌های مثمر به طور نیم‌بها خبر داد و گفت: حفظ و حراست از سرمایه عظیم فضای سبز شهری برای زیبایی شهر و تحقق باغشهر با مشارکت همگانی و احساس مسئولیت شهروندان در برابر فضای سبز ایجاد شده و مراقبت از گل و گیاه بوستان‌ها و معابر در برابر آسیب‌های فیزیکی و توسعه فضای سبز محدوده منازل محقق می‌شود.

نوروز امیدآفرین

طبس هر هفته یک تغییر

✍️ روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری طبس