🇮🇷 سال جهش تولید با مشارکت مردم

شهرداری طبس

عضو دبیرخانه شهرهای زیارتی کشور

.

تبریک روز حمل و نقل

?به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری طبس؛ پیام تبریک اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار خطاب به فعالان عرصه حمل و نقل به ویژه کارکنان پرتلاش واحد موتوری و سازمان حمل و نقل شهرداری طبس بمناسبت فرارسیدن ۲۶ آذرماه روز حمل و نقل بدین شرح است:

?در جهان امروز، نبض توسعه اقتصادی و پویایی افراد در زندگی شهری و روستایی در دستان ارزشمند فعالان عرصه حمل و نقل عمومی می تپد و قطعاً تمامی خدمتگزاران این عرصه به خوبی آگاه هستند که مسیر توسعه و پیشرفت، همواره با فراز و فرودهایی همراه است؛ اما هدف والای ما، آنچنان که در اساسنامه های اتحادیه و سازمانهای حمل و نقل همگانی کشور نیز دیده شده تلاش برای ارائه خدمات مناسب به مردم شریف شهر انديشه است.

?حمل و نقل یکی از سرمایه‌های بزرگ یک کشور است. کشوری که حمل و نقل ضعیف داشته باشد از نظر اقتصاد بسیار ضعیف می‌شود. باید دست بوس فعالان حمل و نقل کشوری باشیم، که در سرمای زمستان و گرمای تابستان، بازهم با عشق کار خود را انجام می‌دهند

?۲۶ آذرماه، به پاس خدمات طاقت فرسای ناوگان خستگی ناپذیر حمل و نقل کشور و برای آگاهی هرچه بیشتر جامعه، با نقش و جایگاه اساسی بخش حمل و نقل در اقتصاد ایران زمین، به عنوان «روز حمل و نقل» انتخاب شده است. این روز را به تمامی دست اندرکارانِ صنعت حمل و نقل کشور به ویژه فعالان این عرصه در شهرستان طبس و رانندگان پرتلاش واحد موتوری شهرداری طبس و مدیریت و پرسنل سازمان حمل و نقل شهرداری طبس که بی شک رسیدن به توسعه پایدار شهری و عدالت اجتماعی در بخش حمل و نقل در گرو همکاری تلاشگران حوزه حمل و نقل می باشد، تبریک عرض می نماییم و برای تمام عزیزان آرزوی موفقیت و سربلندی داریم.

✍️اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار طبس