🇮🇷 سال جهش تولید با مشارکت مردم

شهرداری طبس

عضو دبیرخانه شهرهای زیارتی کشور

.

خدمت برای رضایت مردم

?جلسه هماهنگی و برنامه ریزی برگزاری جشن های نوروزی و جشن باشکوه نیمه شعبان، به ریاست آقای رسول عراقی رئیس شورای اسلامی شهر و با حضور مهندس #محمد_نصیری شهردار طبس بعد ازظهر دوشنبه ۸ اسفند ماه ۱۴۰۱ برگزار شد.

?رئیس شورای سلامی شهر طبس گفت: اهمیت استقبال شایسته و متفاوت همراه با ایجاد شور و نشاط و شادابی اجتماعی بی نظیر از برنامه های اصلی حوزه مدیریت شهری در راستای تحقق نوروز امید آفرین است که با عزم راسخ کارکنان پرتلاش در حوزه مدیریت شهری، نوروز متفاوت و زیبا را با پشتیبانی، همراهی و همدلی اعضای شورای اسلامی شهر و بهره گیری از ظرفیت گروه های‌ مختلف فرهنگی محقق خواهد شد.

?آقای رسول عراقی افزود: هدف از برنامه ریزی وسیع و مردم محور برای استقبال خاص از نوروز ۱۴۰۲، شاد بودن و نشاط آفرینی آحاد جامعه است و این کار تیمی بزرگ انشاالله از ایام ولادت باسعادت امام زمان(عج) استارت خواهد خورد و برنامه متفاوت و باشکوهی برای ایام پایانی سال و آغاز سال جدید خواهیم داشت

?مهندس نصیری شهردار طبس در این نشست گفت: شهر ما در ایام نوروز از مقاصد اصلی گردشگری در سطح استان خواهد بود و به راستی با توجه به موقعیت استراتژیک منطقه و شاه راه استان های مرکزی کشور بودن آن شاهد حضور چشم گیر مسافران و میهمانان نوروز خواهیم بود لذا در حوزه برنامه های فرهنگی کار های بزرگی را باید انجام دهیم و مسئولیت ما سنگین است .

?مدیر عالی شهر طبس افزود: مقام معظم رهبری در مسئله ایجاد شور و نشاط و امید آفرینی در آحاد جامعه تاکید کردند که بر همین اساس ما نیز برای تحقق این فرمایش معظم له در شعار محوری نوروز امید آفرین با جدیت و تلاش تمام همکاران و دغدغه مندی مثال زدنی شورای اسلامی شهر انشاالله تمام تلاش، توان و ظرفیت خود را معطوف این مسئله خواهیم کرد تا شاهد نوروزی زیبا ، دلنشین و امید آفرین برای مردم عزیز در عرصه اجرا باشیم.

شهردار طبس در ادامه گفت: یکی از برنامه های شاخص در آستانه عید نوروز و تقارن آغاز فصل بهار و ماه‌ مبارک رمضان، بهار قرآن و به یمن بهار مهدویت راه اندازی کارناوال شادی در آستانه طنین رویش دوباره طبیعت در ایام پایانی سال، جشن و برنامه میدانی ویژه ای برای همشهریان عزیز در نظر گرفته شده است.

مهندس محمد نصیری در پایان گفت:برگزاری جشن های عیدانه با حضور مجریان، هنرمندان و نخبگان برتر کشوری و شهرستانی در فضای باغ زیبای گلشن و سایر محلات شهری از دیگر برنامه‌ های حوزه مدیریت شهری در ایام نوروز ۱۴۰۲ است.

?در این جلسه آقای سید ابوالفضل حقانی دبیر ستاد خدمات سفر شهرداری طبس و مدیر روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری طبس نیز حضور داشت و طی پسخنانی به ارائه گزارش اقدامات و برنامه های ستاد خدمات سفر پرداخت.

نوروز امیدآفرین

طبس هر هفته یک تغییر

✍️ روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری طبس