🇮🇷 سال جهش تولید با مشارکت مردم

شهرداری طبس

عضو دبیرخانه شهرهای زیارتی کشور

.

04

04

به گزارش روابط عمومی شهرداری طبس، جلسه کمیسیون خدمات شهری شهرداری صبح امروز با حضور شهردار طبس، نماینده شورای شهر و مسئولین واحدهای اداری، مالی، حراست، خدمات شهری و امور قراردادها برگزار شد.

شهردار طبس در این جلسه با تبریک اعیاد شعبانیه گفت: یکی از مهمترین وظایف شهرداری ها جمع آوری پسماندها و پاکیزه نگهداشتن شهر است. گرچه این خدمت شهرداری کمتر به چشم می آید ولی اهمیت آن در حفظ سلامت جامعه بیش از هر عامل دیگری است.

مجید بهارستانی افزود: پاکبانان پیام آوران سلامت و بهداشت جامعه هستند و چون دائما در بین مردم حضور دارند باید خود را نماینده شهرداری بدانند و تعامل مثبت و سازنده ای با شهروندان داشته باشند.

شهردار طبس خطاب به پیمانکار خدمات شهری گفت: ما آماده هرگونه حمایت و همکاری با شما هستیم و همه شرایط برای کار مهیاست و متقابلا انتظار عملکرد خوب و شایسته را داریم و قصور و کوتاهی را تحمل نخواهیم کرد.

 زهرا حسین پور مسئول کمیسیون خدمات شهری شورای شهر با اشاره به اینکه شهر طبس به تمیزی و زیبایی مشهور است گفت: مسافرین و مهمانانی که از اقصی نقاط کشور وارد طبس می شوند همواره از نظافت و پاکیزگی شهر تعریف می کنند و این موضوع مسئولیت ما را در حفظ و نگهداری از این محیط زیبا بیشتر می کند لذا انتظار داریم عملکرد خدمات شهری مطلوبتر از گذشته باشد.

در این جلسه به منظور خدمات رسانی بهتر و مطلوبتر در حوزه خدمات شهری پیشنهادات و تصمیماتی ارائه گردید.

04