🇮🇷 سال جهش تولید با مشارکت مردم

شهرداری طبس

عضو دبیرخانه شهرهای زیارتی کشور

.

📸آقای علی کدخدایی معاون مدیر کل و رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان طبس به همراه جمعی از معاونین و کارشناسان این نهاد بعد از ظهر دوشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۲ با مهندس سید سعید صادق‌زاده شهردار طبس دیدار و گفتگو کردند.

🔷مهندس صادق زاده طی سخنانی ضمن تشریح جایگاه والای آموزش و پرورش در تربیت نسل آینده گفت: یکی از برکات و اتفاقات خوب در زندگی من این است که خود از درون مجموعه فاخر و عظیم آموزش و پرورش و خواستگاه آینده سازان کشور است توفیق خادمی مردم در مجموعه شهرداری را به دست آورده ام.

🔶وی افزود: جامعه بزرگ دانش آموزان و فرهنگیان بخش مهمی از هدف حوزه مدیریت شهری در ارائه خدمات شهروندی است و همانطور که در گذشته شهرداری در مسائل مختلف در کنار مجموعه آموزش و پرورش بوده است از این پس نیز با حرکت پر شتاب تر و هدف مند تر در کنار متولیان این بخش خواهیم بود.

🔷مهندس صادق‌زاده همچنین در بخشی از سخنان خود گفت: منابع مالی جهت توسعه خدمات آموزش و پرورش محدود است و نیازها بسیار فراوان، حرکت به سمت برنامه های اقتصاد محور توسط این نهاد فرهیخته و آینده ساز یکی از راهکار های مهم برای کاستن از دغدغه های موجود است و در این مسیر شهرداری به پشتوانه شورای اسلامی شهر برای تحقق بخشی از هدف استقلال اقتصادی برای ایجاد بستر لازم همراه این مجموعه خواهد بود.

✍️روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری طبس