🇮🇷 سال جهش تولید با مشارکت مردم

شهرداری طبس

عضو دبیرخانه شهرهای زیارتی کشور

.

IMG 4177

IMG 4177

به گزارش روابط عمومی شهرداری طبس، مراسم آغاز سال تحصیلی جدید صبح امروز  با حضور  امام جمعه ، معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر طبس و مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان در دبیرستان دکتر علی شریعتی برگزار شد. 

 حجت الاسلام محمدی امام جمعه طبس طی سخنانی در خصوص اهمیت علم آموزی گفت: امروز سرعت رشد علم و فناوری به قدری بالاست که ما در کنار رشد علمی  به جهش علمی نیاز داریم و باید در کنار کسب علم و دانش  به معنویت و تهذیب نفس هم توجه کنیم چرا که تحصیل و تهذیب به مثابه دو بال هیچ کدام به تنهایی انسان را به سعادت نمی رساند.

طلایی مقدم معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس با اشاره به آمار قبولی شهرستان در کنکور سراسری گفت: امسال شاهد درخشش دانش آموزان طبسی بودیم و این افتخاری برای ما و مجموعه آموزش و پرورش است و لازم می دانم که از زحمات همه اولیا و مربیان و مدیران آموزش و پرورش تشکر کنم.

 طلایی مقدم مهمترین عامل رشد و توسعه جوامع را نیروی انسانی بر شمرد و افزود: گرچه بشر امروز به بالاترین درجات رشد  فناوری و توسعه تکنولوژی دست یافته است اما باز هم نیروی انسانی حرف اول را می زند و ما نیز اگر خواهان پیشرفت و توسعه هستیم باید بر نیروهای انسانی و آموزش نسل جوان تاکید کنیم.

 در مراسم آغاز سال تحصیلی مجید بهارستانی شهردار طبس، محمود امینی رئیس شورای اسلامی شهر و سید علی هاشمی نایب رئیس شورا حضور داشتند.

[carousel source=”directory: images/news/1397/mehr/begin” limit=”20″ title=”no” title_link=”no” intro_text=”no” hoverpause=”no”]