🇮🇷 سال جهش تولید با مشارکت مردم

شهرداری طبس

عضو دبیرخانه شهرهای زیارتی کشور

.

?همزمان با فرارسیدن روز شوراها، آقایان رسول عراقی، محمد جواد راستینه، سید مجتبی حقانی و غلامحسین طاهری اعضای شورای اسلامی شهر طبس ضمن حضور در نهاد امامت جمعه با حجت الاسلام والمسلمین دکتر محمدی امام جمعه شهرستان طبس صبح شنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ دیدار کردند.

?امام جمعه طبس گفتند: شورای اسلامی شهر یکی از ارگانهای موفق و مردمی است که نه تنها مسئولیت سیاستگذاری امور مدیریت شهری و نظارت بر شهرداری را برعهده دارد بلکه در حوزه های مختلف در راستای خدمت به مردم در مسائل کلان شهرستانی نیز نقش موثر و بسزایی را در مسائل‌مختلف اقتصادی. فرهنگی، اجتماعی ایفا می‌کند که به جد این تعریف از شورا در شهر طبس با عملکرد روشنی که ملموسا در جامعه احساس می شود با تلاش و همت این عزیزان شهر را متحول و نشاط آفرینی کرده است.

?حجت الاسلام والمسلمین محمدی افزودند:ایجاد فضاهای فرهنگی و اجتماعی، اجرای پروژه های بزرگ و فاخر عمرانی از قبیل بهسازی بازار مرکزی، انجام گسترده آسفالت معابر، آرایش مناسب فضای سبز و ایجاد فضای گردشگری از‌جمله اقدامات شاخص شورای اسلامی شهر می باشد که منشا خیرات و برکات برای مردم و میهمانان عزیز شهرستان شده است.

?آقای رسول عراقی رئیس شورای اسلامی شهر طبس در این دیدار ضمن قدردانی از حمایت های همیشگی امام جمعه شهرستان در مسیر توسعه و آبادانی شهر و پیگیری مطالبات مردمی و همراهی با خادمان مردم، به ارائه گزارش عملکرد شورای اسلامی شهر از ابتدا تاکنون پرداخت.

✍️روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری طبس