🇮🇷 سال جهش تولید با مشارکت مردم

شهرداری طبس

عضو دبیرخانه شهرهای زیارتی کشور

.

مهندس سید سعید صادق‌زاده شهردار شهر طبس صبح دوشنبه ۲۲ در آغازین دقایق کاری خود و پس از استقبال رسمی توسط مجموعه کارکنان مدیریت شهری طی نشستی صمیمی با همکاران خود به گفت و گو نشست و به تشریح سیاست های مدیریتی خود در دو محور خدمت به مردم و تکریم خدمات هم‌کاران پرداخت.

مهندس صادق زاده گفت: تشکر و قدردانی می‌کنم از زحمات و تلاش های شهرداران قبلی شهر که به نوبه خود نقش سازنده ای در توسعه و آبادانی شهر تاکنون داشته اند.

وی گفت: کارکنان حوزه مدیریت شهری از پرتلاش ترین و سخت کوش ترین خادمین مردم در تمام ارگان ها هستند چرا که برای رفاه شهروندان و در مسیر تحقق اهداف کلان مدیریت شهری با حجم عظیم و گسترده ای از کار ها و اهداف بدون توجه به زمان و مکان را دنبال میکنند و این مسئله در این حدود یکسالی که به مجموعه وارد شدم به عینه مشاهده نموده ام.

شهردار طبس گفت: چند قدم تا نوروز ۱۴۰۳ بیشتر باقی نمانده و شهرداری طبس نیازمند همت و تلاش جهادی برای دو هدف نزدیک خود، نخست استقبال شایسته از مسافرین نوروزی و دوم هدف آغاز جهاد پروژه های عمرانی شهر برای نیل به اهداف کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت توسعه شهری می باشد.

✍️روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری طبس