🇮🇷 سال جهش تولید با مشارکت مردم

شهرداری طبس

عضو دبیرخانه شهرهای زیارتی کشور

.

به گزارش روابط عمومی شهرداری طبس، مهندس مجید بهارستانی یزدی شهردار طبس از اجرای طرح هر هفته یک محله در نقاط مختلف شهر طبس خبر داد.

شهردار طبس در تشریح این طرح گفت: با توجه به اینکه در ایام پایانی سال قرار داریم و حجم کارها روز به روز بیشتر می شود، لازم است در جهت جلب رضایت مردم و آماده شدن برای استقبال از بهار، اقدامات ضربتی، برای زیباسازی و آراستگی شهر صورت گیرد.

بهارستانی در ادامه خاطرنشان کرد: در طرح هر هفته یک محله، محدوده شهر به چندین ناحیه تقسیم می شود و هر هفته به یک محله شهر می رویم و ضمن بررسی مشکلات و نواقص، اقدامات ضرب الاجلی در حوزه های عمرانی(تسطیح پیاده رو، تعویض جداول شکسته، رفع نواقص و …)، فضای سبز(هرس درختان، رسیدگی به فضای سبز و …)، تاسیساتی (رنگ آمیزی، تعویض لامپ ها و …)، خدمات شهری (رفت و روب، جمع آوری نخاله ها و …) صورت می گیرد.

شهردار طبس افزود: سعی ما بر این است که تا پایان سال، این طرح در همه نقاط و محلات  شهر اجرا شود و از همشهریان عزیز نیز می خواهیم که پس از پاکسازی محلات و رفع نواقص، در حفظ زیبایی و آراستگی شهر بیش از پیش بکوشند.

اولین مرحله از این طرح امروز سه شنبه در شهرک ولی عصر اجرا شد.

 

[carousel source=”directory: images/news/1396/11bahman/mahallat” limit=”9″ title=”no” title_link=”no” intro_text=”no” hoverpause=”no”]