🇮🇷 سال جهش تولید با مشارکت مردم

شهرداری طبس

عضو دبیرخانه شهرهای زیارتی کشور

.

به گزارش روابط عمومی شهرداری طبس، در پاسخ به درخواست های مردمی و گلایه های ایثارگران از وضعیت نامناسب بلوار شهدا(صد متری)، جلسه ای به منظور هم اندیشی و تشریک مساعی در جهت ساماندهی و بهسازی بلوار شهدا برگزار شد.

در این جلسه شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر طبس، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، مدیر عامل آستان مبارک حضرت حسین بن موسی الکاظم علیه السلام، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و تعدادی از کارشناسان شهرداری حضور داشتند.

پس از ارائه گزارش و بیان نقطه نظرات حضار، اتفاق نظر اعضای حاضر در جلسه این بود که وضعیت فعلی بلوار، زیبنده یاد و نام شهدا و در خور شان ورودی شهر طبس نیست و با توجه به تردد زائرین و مسافرین در این مسیر باید طرحی شایسته در این محل اجرا شود که بیانگر زیبایی و هویت شهر طبس باشد.

مقرر شد با همکاری شهرداری و آستان مبارک کمیته ای ویژه به منظور پیگیری و تهیه طرح اجرایی تشکیل شود.

با توجه به برآورد هزینه صورت گرفته مقرر شد ردیف اعتباری از محل بودجه دولتی زیارت و بودجه کمک به اماکن مذهبی از طریق نماینده مجلس و استانداری و همکاری آستان مبارک پیگیری شود.

آستان مبارک حسین بن موسی الکاظم علیه السلام، بنیاد شهید و فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه طبس آمادگی خود را برای همکاری در بهسازی بلوار شهدا اعلام نمودند.

همچنین مقرر شد پیگیری لازم برای تهیه طرح احداث پارک خطی در امتداد بلوار شهدا و حاشیه شهرک زیباشهر صورت گیرد.