🇮🇷 سال جهش تولید با مشارکت مردم

شهرداری طبس

عضو دبیرخانه شهرهای زیارتی کشور

.

✅برنامه رادیویی شهر به شهر با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس، شهردار، نائب رئیس شورای اسلامی شهر و مدیران دستگاه های اجرایی ضبط گردید و در مهرماه از رادیو خراسان جنوبی پخش خواهد شد.

ضبط برنامه رادیویی شهر به شهر در ساختمان سردرب باغ گلشن + تصاویر

◀️ به گزارش روابط عمومی شهرداری طبس، صبح روز سه شنبه مورخ 20 شهریور 1397 برنامه رادیویی شهر به شهر کاری از رادیو خراسان جنوبی با حضور مردم و مدیران دستگاه های اجرایی ضبط گردید. مجید بهارستانی شهردار طبس و سید علی هاشمی رئیس شورای اسلامی شهر در این برنامه حضور داشتند.

◀️ حسب اطلاع رسانی صورت گرفته، برنامه در ساعت 9:30 با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس، معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری و مدیران دستگاه های اجرایی آغاز گردید.

◀️ پس از معرفی مدیران حاضر در جلسه، سوال کنندگان با حضور در جایگاه سوالات خود را در حوزه های مختلف مطرح نموده و پاسخ های لازم توسط مدیر دستگاه مربوطه ارائه می شد.

? شهردار طبس در این جلسه به سوالات مطرح شده در حوزه خدمات شهری، نگهداری فضای سبز باغ گلشن، خدمات آتش نشانی و حوزه مسکن و شهرسازی پاسخ گفت.

? مجید بهارستانی در خصوص نگهداری باغ گلشن تاکید کرد: باغ گلشن موقوفه است و توسط شهرداری نگهداری می شود. این باغ به لحاظ اینکه در فهرست میراث فرهنگی قرار دارد تحت نظارت اداره میراث فرهنگی می باشد و چندین پروژه بهسازی باغ بصورت مشارکتی با میراث انجام شده است.

? وی افزود: نگهداری باغ گلشن سالانه 500 میلیون تومان برای شهرداری هزینه دارد و این در حالی است که به دلیل موقوفه بودن امکان اخذ هزینه ورودی وجود ندارد. با این حال طی یک سال اخیر قطعاتی از فضای سبز باغ گلشن احیا شده و توسعه آن در دستور کار قرار دارد.

◀️ ضبط این برنامه در ساعت 12:30 به پایان رسید و قرار است در تاریخ های سوم و هفتم مهر ماه از رادیو خراسان جنوبی پخش گردد.

 

? تصاویر: روح الله امیری ???