آگهی مناقصه عمومی انجام امور خدمات رفت و روب و جمع آوری زباله سطح شهر و خدمات اداری، اجرایی شهرداری طبس
فراخوان شماره 2004005775000002 ( مرحله اول )
شهرداری طبس در نظر دارد برابر بند اول صورتجلسه شماره 4512/6 مورخ 21/02/1404 شوراي محترم اسلامي شهر، انجام امور خدمات رفت و روب و جمع آوری زباله سطح شهر و خدمات اداری، اجرایی شهرداری طبس ( مرحله اول) سال 1404-1405 را به مدت یکسال به شرح ذیل و با شروط و شرح فعالیت های قید شده در اسناد مناقصه از طریق برگزاری مناقصه عمومی در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) با شماره فراخوان 2004005775000002 به شرکت های واجد شرایط واگذار نماید. لذا از کلیه متقاضیان دعوت به عمل می آید با مراجعه به آدرس www.setadiran.ir نسبت به دریافت اسناد مناقصه و تحویل آن اقدام نمایند. در صورت عدم عضویت قبلی، ثبت نام در سامانه مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی صاحبان امضاء مجاز از سوی متقاضیان جهت شرکت در مناقصه الزامی است. ضمناً در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر شماره تلفن 32822100-056 واحد امور قراردادها آماده پاسخ گویی می باشد.
مواعد زمانی:
- مهلت دریافت اسناد فراخوان: تا تاریخ 19/04/1404 روز پنجشنبه ساعت 19:00
- تاریخ انتشار فراخوان 09/04/ /1404 روز دوشنبه ساعت 12:00
- مهلت ارسال پیشنهادات: تا تاریخ 29/04/1404 روز یکشنبه ساعت 19:00
- زمان بازگشایی پاکت ها: 30/04/1404 روز دوشنبه ساعت 09:00
شرایط :/
- مدت قرارداد یکسال شمسی از تاریخ 01/06/1404 لغایت 31/05/1405
- شرایط شرکت کنندگان : کلیه شرکت های خدماتی واجد صلاحیت از اداره کار و امور اجتماعی
- محل انجام پروژه : شهر طبس
- مبلغ تضمین شرکت در مناقصه 32.332.104.914 ریال سی و دو میلیاردوسیصدوسی و دو میلیون و صدوچهار هزار و نهصدوچهارده ریال ) بصورت ضمانت نامه بانکی یا فیش واریزی نقدی بحساب سپرده بانک تجارت شعبه طبس شماره حساب 446559931 بنام شهرداری طبس با شناسه ملی 14002695640
- برندگان اول و دوم مناقصه هرگاه حاضر به انعقاد قرارداد نشوند سپرده آنان به ترتیب ضبط خواهد شد.
- در زمان انعقاد قرارداد 10% مبلغ پیشنهادی (مبلغ قرارداد) بعنوان ضمانت حسن اجرای تعهدات بصورت ضمانت نامه بانکی از برنده مناقصه اخذ خواهد شد که پس از اتمام عملیات اجرایی و تحویل پروژه و ارائه مفاصاحساب بیمه قابل استرداد می باشد.
- برنده مناقصه می بایستی قبل از انعقاد قرارداد نسبت به افتتاح حساب مشترک با شهرداری طبس نزد یکی از شعب /بانک تجارت جهت دریافت و پرداخت حقوق و دستمزد کارگران شاغل در عملیات موضوع پیمان اقدام نماید.
- آخرین مهلت دریافت ( توزیع) اسناد : متقاضیان می توانند حداکثر تا ساعت 19:00 روز پنجشنبه مورخ 19/04/1404 از طریق مراجعه به سامانه تدارکات الکترونیکی دولت ( ستاد) اسناد مناقصه را دریافت نمایند. لازم به ذکر است متقاضیان جهت شرکت در مناقصه می بایست در موعد مقرر نسبت به دریافت اسناد اقدام نمایند. در غیر اینصورت مجاز به ارائه پیشنهاد قیمت نمی باشند.
- آخرین مهلت ارائه پیشنهادات و ثبت اسناد و مدارک در سامانه حداکثر تا ساعت 19:00 روز یکشنبه مورخ 29/04/1404 می باشد.
- هزینه های انتشار آگهی، کارشناسی و سایر هزینه های متعلقه و کلیه کسورات قانونی از جمله مالیات، بیمه و … مرتبط بر قرارداد به عهده برنده مناقصه خواهد بود.
2-مبلغ آنالیز شده بابت پرداخت حقوق کارکنان در اعلام مبلغ پیشنهادی قابل رقابت نمی باشد و فقط سود مدیریت در اعلام مبلغ پیشنهادی و نرخ ماشین آلات قابل رقابت خواهد بود.
- شهرداری در رد یک یا تمام پیشنهادات ارائه شده مختار می باشد در اینصورت سپرده ها مسترد می گردد.
- در شرایط برابر اولویت با شرکت های پیمانکاری بومی می باشد.
- شرکت در مناقصه و دادن پیشنهاد به منزله قبول شروط و تکالیف شهرداری موضوع ماده 10 آئین نامه معاملات شهرداری می باشد.
- سایر اطلاعات و جزئیات مربوط به مناقصه در اسناد مناقصه مندرج است.
- اطلاعات تماس و آدرس دستگاه: استان خراسان جنوبی ، شهرستان طبس، بلوار امام خمینی (ره)، شهرداری طبس-کد پستی 9791737458 و تلفن 05632822100
- اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضویت در سامانه : مرکز پشتیبانی و راهبری سامانه 1456
فایل آگهی اصلی
https://tabas.ir/wp-content/uploads/2025/06/agahi.pdf
فایل شرایط مناقصه