🇮🇷 سال تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین

شهرداری طبس

.

مهندس مجید بهارستانی در #رونمایی_آزمایشی از #سامانه_۱۳۷_مدیریت_شهری_طبس گفت: خرسندیم که

در راستای پاسخگویی؛ شفاف‌سازی و اعتمادسازی مورد تاکید و دستور اعضای محترم #شورای_اسلامی_شهر_طبس تلفن سه رقمی ۱۳۷ متعلق به شهرداری را بعنوان یکی از راه‌های آسان و سریع برای برقراری ارتباط شهروندان با شهرداری از طریق تلفن همراه و ثابت را تقویت کرده و به سامانه‌ای پیشرفته ارتقاء داده‌ایم.

شهردار طبس افزود: در #هشتادوششمین سال #تاسیس_شهرداری_طبس؛ امکان برقراری ارتباط از طریق تلفن؛ سایت و پیامک برای شهروندان فراهم شده تا بتوانند درخواست ها، نظرات، پیشنهادات و شکایات خود را در تمامی حوزه های کاری شهرداری و مدیریت شهری اعلام نموده و کد رهگیری جهت پیگیری و بازخورد دریافت نمایند و بطور بلعکس مدیریت و اپراتورهای این سامانه با شهروندان ارتباط برقرار کرده و میزان رضایتمندی آنها از انجام امور را ثبت خواهند نمود.

وی از تاکید و پیگیری اعضای شورای اسلامی شهر طبس برای راه‌اندازی این سیستم قدردانی کرد و اهداف سامانه مدیریت شهری ۱۳۷ را تسهيل ارتباط شهروندان با شهرداري از طريق خدمات الكترونيكي _ كاهش مراجعات حضوري شهروندان براي پيگيري امور در راستای تکریم همشهریان _ افزايش حيطه نظارت و كنترل مديران شهرداري _ دريافت نظرات و پيشنهادات شهروندان _ ايجاد بانك اطلاعاتي از مشكلات شهر با هدف طبقه بندي و بررسي دقيق و آماري مشكلات بصورت منطقه ای و محله‌ای _ افزايش احساس تعلق و مسئوليت شهروندان و بهبود رضايتمندي آنها _ افزايش مشاركت و نظارت شهروندان بر امور شهري _ بررسی میزان رضایت شهروندان از عملکرد شهرداری _ شناسایی شهروندان مسئول و میزان مشارکت آنها در امور شهرداری و نیز نظارت مستقیم مردم بر عملکرد کارکنان شهرداری توصیف کرد.

شهردار طبس در تشریح فواید و نتایج ۱۳۷ گفت: مشارکت در تصمیم گیری های شهری _ افزایش کیفیت خدمات شهرداری _ كاهش مراجعات حضوري شهروندان _ افزایش کارآمدی کارکنان شهرداری _ افزایش اثربخش خدمات ارائه شده _ ارتقاء علمی و توانمندسازی منابع انسانی _ جذب مشارکت شهروندان در تصمیم گیری‌ها _ برنامه ریزی بر اساس نیازهای شهروندان بصورت محله ای و ارزیابی شهرداری در بخش‌های مختلف قسمتی از تاثیرات سامانه ۱۳۷ خواهد بود.

مهندس بهارستانی تاکید کرد: سامانه ۱۳۷ دارای ۳۰ گزینه درخواست؛ انتقاد و پیشنهاد و ۴۰۰ زیرمجموعه تشریح موضوعات شهری می‌باشد که به طور واضح در تماس با تلفن ۱۳۷ و یا مراجعه به سایت شهرداری طبس ( tabas.ir ) در دسترس شهروندان است و همشهریان می‌توانند پیام‌های خود را ارسال نموده و کد رهگیری دریافت کنند.

شهردار طبس از شهروندان خواست جهت سهولت ارتباط شهرداری با همشهریان و ارزیابی رضایت تماس گیرندگان؛ آدرس دقیق و تلفن تماس خود را حتما در زمان ارتباط با ۱۳۷ اعلام نمایند.

وی پیشاپیش از صبوری همشهریان در انجام امور قدردانی کرد و گفت: سامانه ۱۳۷ برای هرکدام از امور مطرح شده به طور اتومات و قانونی یک بازه زمانی تعریف کرده و در صورتی که موضوع درخواست در آن مدت تعیین شده قابل حل نباشد؛ مدیریت سامانه یا اپراتورها موظف هستند دلایل عدم یا تاخیر انجام را به اطلاع شهروند تماس گیرنده برسانند.

گفتنی است؛ سامانه مدیریت شهری ۱۳۷ شهرداری طبس صبح امروز دوشنبه ۳۰ مهرماه ۹۸ به طور آزمایشی با فرمان الکترونیکی مهندس بهارستانی شهردار و مهندس علی محمدی رئیس اداره توسعه منابع و مدیریت شهرداری طبس آغاز بکار کرد و قرار است رونمایی تکمیلی و آغاز رسمی این سامانه در دهه فجر امسال با حضور مسئولان شهرستانی انجام گیرد.

 

تازه ترین اخبار