مسئول امور مالی
شرح وظایف:
نظارت برتمامي فعاليتها واجراي کامل مقررات مالي وانبارداري درانبارهاي تحت سرپرستي وارائه راهنماييهاي لازم.
صدور پروانه خروج براي اموال،تهيه صورت اموال زائد و اسقاط وارائه آن به شهردارجهت صدوردستورمقتضي .
نگاهداري حساب کليه اموال منقول وغيرمنقول واموال مسروقه ويا ازبين رفته وثبت مشخصات آنها دردفاتراموال طبق دستورالعملهاي وزارت کشورمستند به ماده 48 آيين نامه مالي
شهرداريها .
حفظ ونگهداري کليه سوابق وپرونده هاي مربوطه.
انجام سايرامورمشابه ودستوراتي که ازطرف شهرداردرحدودوظايف ارجاع مي گردد.
ثبت اقلام ازروي برگه هاي محاسباتي دردفترصدوربرگ وانتقال آنها به دفاترروزنامه ، معين ، اعتبارات وتعهدات و دفترکل.
تهيه وتنظيم ليست حقوقي واعلاميه بانکي ، چک ، برگه هاي محاسباتي وکنترل حسابهاي مربوط به منظوررفع اختلاف.
رسيدگي به پيش پرداختها و علي الحسابها واسناد ومدارک مربوط ازنظررعايت واجراي قوانين و مقررات مالي .
انجام امورمربوط به تشخيص وتعيين سرفصل حساب ،تهيه تراز عمليات ، تهيه وتنظيم حساب ماهانه درموعد مقرر و امضاء آنها .
راهنمايي وکنترل کارحسابداران وتقسيم کار بين آنها و بررسي صورتحسابهاي تنظيم شده.
تهيه وتنظيم پيش نويس دستورات وفرمهاي محاسباتي، گزارشهاي لازم و بودجه تفصيلي ، تفريغ بودجه سالانه ،.متمم بودجه واصلاح بودجه برابردستورالعملهاي صادره وارائه آن به مرجع
زيربط.
رسيدگي و اظهار نظرواقدام درمورد مسايل و پرونده هاي مالي .
نظارت و مراقبت درحسن اجراي بودجه برنامه اي و اتخاذ تدابيرلازم جهت بهبود امور جاري.
همکاري درتهيه نامه ها ، بخشنامه ها ودستورالعملها.
شرکت درکمسيونهاي مربوطه.
مطالعه قوانين بودجه وسايرقوانين ومقررات مالي واظهارنظردرمورد اجراي آنها.
انجام تشريفات مناقصه ومزايده.
محاسبه در آمدها ومميزي حسابها و نگهداري حساب درآمدها و طبقه بندي درآمدها .
ايجاد محلهاي در آمد و پيشنهاد به وزارت کشور جهت تصويب .
وصول عوارض ازاماکن واملاک ، اتومبيلهاي سواري ،کرايه وبياباني ، سينما ، پيشه وران ، معاملات و غيره
صدور مفاصا حساب جهت تنظيم اسناد معاملاتي .
نظارت برکليه امورمربوط به کارپردازي و شهرداري .
رسیدگی ، نظارت و کنترل اسناد و مدارک و عملیات مالی
حسابداری مطابق آیین نامه معاملاتی قانون شهرداریها
تهیه و تنظیم پیش نویس دستورات و فرمهای محاسباتی
گزارشهای مالی لازم و بودجه تفصیلی و تفریغ بودجه سالانه
متمم و اصلاح بودجه برابر دستورالعملهای صادره و ارائه به مراجع ذیربط
رسیدگی ، نظارت و اقدام در مورد مسائل و پرونده های مالی
نظارت و مراقبت در حسن اجرای بودجه برنامه ای و اتخاذ تدابیر لازم جهت بهبود امور جاری
مراقبت در وصول درامدها برابر مقررات و پرداخت مخارج در حدود اعتبارات مصوب با رعایت کلیه قوانین مربوطه
تنظیم بودجه و ارسال آن به شورای محترم
تنظیم تفریغ بودجه و ارسال آن به شورای محترم
تنظیم متمم بودجه و ارسال آن به شورای محترم
تنظیم سند هزینه
صدور چک
ثبت سند هزینه و ثبت اسناد درآمدی
تنظیم صورت مغایرتهای بانکی
اخذ ضمانت های بانکی و تمدید آنها
برگزاری مناقصه
برگزاری مزایده
تنظیم قراردادها
پیگیری اعتبارات
پیگیری و اقدام نامه ها
تنظیم لیست حقوق ماهیانه و کسورات مربوطه
کنترل و ارسال قراردادهای درآمدی
بایگانی
زیر مجموعه های امور مالی
حسابداری، کارپردازی، درآمد، نوسازی، اصناف و انبار
اطلاعات تماس
محمدرضا واحدیان
تلفن : 05632825001 داخلی 210
حسابداری
شرح وظایف:
حفظ ونگهداري کليه سوابق وپرونده هاي مربوطه.
تهيه وتنظيم ليست حقوقي واعلاميه بانکي ، چک ، برگه هاي محاسباتي وکنترل حسابهاي مربوط به منظوررفع اختلاف.
رسيدگي به پيش پرداختها و علي الحسابها واسناد ومدارک مربوط ازنظررعايت واجراي قوانين و مقررات مالي .
انجام امورمربوط به تشخيص وتعيين سرفصل حساب ،تهيه تراز عمليات ، تهيه وتنظيم حساب ماهانه درموعد مقرر و امضاء آنها .
همکاري درتهيه نامه ها ، بخشنامه ها ودستورالعملها.
انجام تشريفات مناقصه ومزايده.
صدور مفاصا حساب جهت تنظيم اسناد معاملاتي .
مغایرت گیری حسابها
صدور چک و بایگانی اسناد
ثبت اسناد حسابداری در سرفصل های بودجه ای مربوطه
اطلاعات تماس
علی حسن زاده
تلفن : 05632825001 داخلی 211
پست الکترونیک : این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
ذیحسابی
شرح وظایف:
اعمال نظارت و تأمين هماهنگي لازم دراجراي مقررات مالي و محاسباتي در حوزه مسئوليت ، ماده31
نظارت بر امور مالي و محاسباتي و نگاهداري و تنظيم حسابها برطبق قانون و ضوابط و مقررات مربوط و صحت و سلامت آنها ، ماده 31
نظارت بر حفظ اسناد و دفاتر مالي ، (ماده 31)
نگاهداري حساب اموال دولتي و نظارت بر اموال مذکور ، (ماده 31)
نگاهداري وتحويل و تحول وجوه و نقدينه ها و سپرده ها و اوراق بهادار (ماده 21) .
درخواست تنخواه گردان حسابداري از خزانه يا نمايندگي خزانه ، بمنظور ايجاد تسهيلات در پرداخت بعضي از هزينه هاي سال جاري وتعهدات قابل پرداخت سالهاي قبل براساس آئين نامه
ماده54 قانون محاسبات عمومي .
تأمين اعتبار پس از تطبيق مورد با قوانين و مقررات مربوط (مواد 18 و 50 و 52 و 53) .
درخواست وجه از خزانه يا نمايندگي خزانه در استان حسب مورد براي انجام هزينه ها و ساير پرداختهاي دستگاه اجرائي براساس دستورالعملهاي مربوط (مواد 22 و 75) .
پرداخت هزينه ها در حدود اعتبارات مصوب تخصيص يافته به ترتيب پس از طي مراحل تشخيص ، تأمين اعتبار ، تسجيل و حواله با اعمال نظارت مالي (مواد 18 و 23 و 52 و 53 و 54) .
پرداخت علي الحساب و پيش پرداخت پس از تطبيق با قوانين و مقررات براساس دستورالعملهاي مربوط و مراقبت در واريز بموقع آن (مواد 28 ، 29 ، 53 ، 59 ، 60 ، 61) .
تأمين اعتبار وپرداخت وجوه لازم براي گشايش اعتبار اسنادي مربوط به خدمات وکالاهاي وارداتي وپيگيري ونظارت در واريز اسناد هزينه آنها با رعايت مقررات مربوط (ماده 62) .
مراقبت در پرداخت حقوق بازنشستگان و موظفين .
مراقبت و نظارت بر انجام شدن پرداختها ازطريق حسابهاي بانکي مجاز و يا طريق ديگري که بموجب قوانين و مقررات مربوط مجاز شناخته شده است .
انجام اقدامات لازم درمورد دريافت و تمرکز وجوه سپرده و فراهم آوردن موجبات رد بموقع آن به ذينفع با رعايت مقررات مربوط ضمن نگهداري حساب وجوه مذکور (مواد 31 و41) .
نظارت بر وصول و ايصال درآمد و مطالبات دستگاه اجرائي مربوط و نيز مالياتهاي تکليفي و ساير کسور قانوني .
نگاهداري وتهيه وتنظيم حسابها وصورتهاي مالي دستگاه اجرائي وامضاء وارسال صورتحسابها بانضمام اسناد ومدارک مربوط درموعدمقرر به مراجع ذيربط طبق مقررات (مواد 31و5 و99 ماده 6
آئين نامه اجرائي قانون تفريغ بودجه) .
درخواست افتتاح حسابهاي بانکي مورد نيازدستگاه اجرائي ازخزانه يانمايندگي خزانه دراستان حسب مورد(ماده76) .
همکاری جهت تهیه و تنظیم موافقتنامه های اعتباری.
شرکت در جلسات کمیسیون عالی معاملات مناقصات اعتبارات دولتی.
نظارت برامور مربوط به تهیه اسناد و رسیدگی به صورت وضعیت های پیمانکاران.
انجام ساير وظايف و امور محوله برطبق قوانين و مقررات و دستورالعمل مربوط
اطلاعات تماس
قاسم نجفی
تلفن : 05632825001 داخلی 213
انبارداری شرح وظایف:
رسيدگي به موجودي انباروصورت برداري ازکالاهاي موجود در انباردر فواصل معين ومطلع ساختن کارپردازجهت تجديد سفارش.
ثبت کالاهاي تحويلي ودريافتي درکارتهاي انبارونظارت درورود وخروج لوازم ، اجناس، کالاها وهمچنين امضاء کليه اسناد مربوط .
انجام اقدامات لازم به منظورنصب علائم مخصوص وبرچسبهاي شماره داربرروي هريک ازاموال، تنظيم صورت موجودي مانده اموال مصرفي درآخرسال.
صدور پروانه خروج براي اموال،تهيه صورت اموال زائد و اسقاط وارائه آن به شهردارجهت صدوردستورمقتضي .
مطالعه قوانين بودجه وسايرقوانين ومقررات مالي واظهارنظردرمورد اجراي آنها.
تطبيق کالاي خريداري وتحويل شده به انبار با نمونه اصلي آنها.
اطلاعات تماس
هادی نجارباشی
تلفن : 05632825001 داخلی 212
کارپرداز
شرح وظایف:
اقدام در تهيه كالا و خدمات مورد نياز با عنايت به آيين نامه مالي شهرداري و ضوابط و دستورالعمل هاي صادره در حد نصاب معاملات.
تهيه كالا و خدمات مورد نياز در چهار چوب مقررات مالي و دستورالعمل هاي صادره و تحويل كالا و خدمات به واحد متقاضي از طريق سيستم انبار و اموال و همچنين تنظيم صورت جلسه
كميسيون تحويل.
تحقيق و بررسي لازم در انجام معاملات جزئي با هماهنگي مسؤول مربوطه و با در نظر گرفتن صرفه و صلاح شهرداري.
اقدام در خصوص اخذ مشخصات كامل و آدرس طرف معامله و مهر حداقل قيمت بر روي فاكتور ها.
انجام معاملات متوسط برابر آيين نامه معاملاتي شهرداري و دستورالعمل هاي مربوطه.
انجام ساير امور محوله از سوي مقام مافوق در چهارچوب وظايف.
اطلاعات تماس
ناصر فنجانی
تلفن : 05632825001 داخلی 300